Nekad Maxkillerbree | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Evox22

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tror att jag var icke krim när jag sköt för jag sköt när jag var polis men inte krim och dom trodde jag var krim när jag glömde västen så den var lite giltig, jag valde att inte skriva ban överklagan på ett tag för då skulle ingen tro mig Det som hände var att det blev en skottlossning och jag gömde mig som span enhet, sen så skulle vi ingripa och då hörde jag att det börjades skjuta då sköt jag en krim i benet och sen kom vanliga patruller och då såg jag inte dem och riktade då sköt dom mig, EFTER det cloggade jag för jag tyckte det var ogiltigt och konstigt scenario men istället skulle jag legat kvar..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på span uppgift som polis såg en skottlossning och vi väljer att påbörja ingripning men sen kommer vanliga poliser som rullar målat och sen blev jag bannad efter clogg,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fullt riktig ban då jag bröt mot regelbrott, jag vill verkligen börja spela igen jag har haft dom bästa tiderna oavsett om man provar någon ny så når ingen upp till eran speciella spelar bas och det roliga scenarion. Jag valde att combat logga och det är emot Unives RP regler så därför är bannen RÄTT.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men inget stort sen har jag fått bann som förkortas då står det att jag har fått massor banns senaste 3 månaderna om ni tittar logs så är 5 förkorta och felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället om vi backat tillbaks i tiden hade jag kunnat vara kvar på platsen jag dog, Jag tänkte för snabbt och valde att quita för jag tänkte det blev felaktigt men det var det inte det var jag som gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut samma misstag kommer aldrig förekomma igen oavsett vad som händer. Jag kommer istället tänka med mitt konsekvens tänk och tänka med suntförnuft genom allt jag gör i framtiden. Jag vill verkligen komma tillbaks skrev en ban överklagan den blev nekad och då väljer jag att inte skriva en för att det tycker jag är onödigt. Jag har provat på en annan server som är ortenwave och det är inga spelare ingen RP och jag vill ha den spelarbasen och RPn som unive har alla som jag känner på unive spelar på unive och skulle vara kul att få komma tillbaks och tillbringa en Unive jul till på Unive. Sen jag började 2021 i september och när man började kunna kasta snöbollar och sånt dem tiderna var det bästa. :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad då du erkände precis att du spelat på annan svensk rp server medan du varit medlem på Unive. Du kommer att få ditt medlemskap indraget och förblir bannad resten av året, sen kan du göra en ny överklagan. Att gå till en annan server för att du är bannad gör det inte mer okej.

Tillbaka