Nekad Maxkillerbree | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-17 191523.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott, Kriminell utan krim roll. Jag hade en M6 på mig som icke krim, Valde även att dra upp den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina två nya kompisar som börjat på unive. Efter det drog vi till ett hus, Där ville jag bara visa dom mitt vapen för dom var helt nya, jag tänkte inte på konsekvenserna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte FELAKTIG, då det är ett regel brott, Kriminell utan krim roll och den var inte felaktig för att jag bröt mot reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 clogg, jag har tagit lärdom pga att jag tänker mer nu än vad jag gjorde tidigare och jag kommer även att tänka på allt efter den bannen,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna skita i att ta ut mitt vapen sen visa dom det, Istället hade jag bara skitit i att ens ta vapnet då hade inget hänt och jag hade inte behövt skriva denna ban överklagan. Jag ÅNGRAR verkligen detta och jag vill spela på unive som medlem nu jag ber om ursäkt vill verkligen spela på helgen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ABSOLUT till 100% har jag lärt mig, jag kommer tänka mer på detta jag kommer även aldrig mer göra detta regel brott, inte göra något regelbrott helt enkelt. Jag kommer nu att ha mer konsekvens tänk och jag lovar att aldrig göra om dettta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hade dig i support för någon dag sen innan jag banna dig, och valde att ge dig en chans att bevisa att du kan rpa bättre, men ändå så lyckas du göra fel någon dag efter, riktig besviken.

Du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka