Accepterad Maxkillerbree | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-12 204526.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde regel brott. Regelbrottet var clogg och failRP, Jag blev kidnappad men en kille ramlade jag sköt han sen riktade på hans kompis, efter det dödade hans kompis mig. Då cloggade jag och valde att lämna gamet och undvika ett pågående scenario vilket bryter mot regeln Clogg. Jag ångrar verkligen detta jag vill bara in och spela med mina kompisar och RPa innan sommarlovet är slut. Det var också failRP för att i verkligheten skulle man inte bara kunna försvinna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare satt i en bil han började precis på servern för nån timme sen, skulle hjälpa han med graphics och sånt för han flög igenom marken och grejer, sen så var det en kille i min bil som skulle kidnappa mig han skrev /me stryper och gör så han svimmar, då kör vi ner i vattnet sen följer han efter mig efter jag vaknat jag har adrenalin drar upp på ett liten kulle han drar upp ett vapen men ramlar då väljer jag att skjuta honom, sedan kommer det en annan person jag riktar och säger dra ¨detta var hans polare då¨ jag vill inte skjuta direkt jag ville bara ifrån efter det dödar han mig och det var ju såklart mina polare som ville ha mitt vapen. Efter det cloggade jag när jag var död. Det var riktigt dumt av mig och jag tänkte inte för mig, jag tänkte inte alls. Efter det förstod jag vad jag gjort och jag ÅNGRAR det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% en ban som är rätt, varför? jo för att jag bröt mot regeln clogg. Jag valde att lämna efter att jag dött, jag förstörde då scenariot för dom kanske hade tänkt att dumpa mej eller att jag fått hjälp. Nu ångrar jag mig och det var så himla dumt.

§ 1.7 COMBAT LOGGING
COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder.

Exempel: Du är underlägsen i ett scenario och väljer att stänga av så du t.ex. inte tappar dina grejer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 svbanns, emote abuse när jag buggade mig, och den andra kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backat tillbaks i tiden hade jag istället för detta scenario att gå RENT åt helvete skulle jag RPat bättre, jag skulle tagit upp händerna direkt istället för att skjuta han då skulle ingenting av detta hänt och alla hade varit glada, Men om vi tänker just där och då när jag redan var död då skulle jag valt att stanna kvar, Av vilken anledning? Jo för att om jag lämnar förstör jag i scenariot dom kanske ville göra något med mig eller att sjukvårdaren hjälpt mig. Det blev ett ogiltigt scenario och jag har lärt mig att man ska ändå inte clogga OAVSETT vad som sker

Har du lärt dig någonting efter din ban? att oavsett Det blev ett ogiltigt scenario ska man inte lämna, jag har lärt mig att man ska ändå inte clogga OAVSETT vad som sker.
Jag har lärt mig riktigt mycket och jag kommer VERKLIGEN tänka på detta jag kommer ha ännu mer konsekvens tänk efter denna bannen och indragen kriminell roll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka