Nekad Maxkillerbree | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-12 204526.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde regel brott. Regelbrottet var clogg och failRP, Jag blev kidnappad men en kille ramlade jag sköt han sen riktade på hans kompis, efter det dödade hans kompis mig. Då cloggade jag och valde att lämna gamet och undvika ett pågående scenario vilket bryter mot regeln Clogg. Jag ångrar verkligen detta jag vill bara in och spela med mina kompisar och RPa innan sommarlovet är slut. Det var också failRP för att i verkligheten skulle man inte bara kunna försvinna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare satt i en bil han började precis på servern för nån timme sen, skulle hjälpa han med graphics och sånt för han flög igenom marken och grejer, sen så var det en kille i min bil som skulle kidnappa mig han skrev /me stryper och gör så han svimmar, då kör vi ner i vattnet sen följer han efter mig efter jag vaknat jag har adrenalin drar upp på ett liten kulle han drar upp ett vapen men ramlar då väljer jag att skjuta honom, sedan kommer det en annan person jag riktar och säger dra ¨detta var hans polare då¨ jag vill inte skjuta direkt jag ville bara ifrån efter det dödar han mig och det var ju såklart mina polare som ville ha mitt vapen. Efter det cloggade jag när jag var död. Det var riktigt dumt av mig och jag tänkte inte för mig, jag tänkte inte alls. Efter det förstod jag vad jag gjort och jag ÅNGRAR det så så mycket som man bara kan, jag vill få en ny chans där jag kan visa förbättring

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ABSOLUT INTE felaktig, Jag gjorde regelbrott och sånt ska man inte göra på unive det förstör RPn, men jag gjorde regelbrott och därför har jag denna ban. Jag kan inte göra mer en att säga förlåt detta kommer inte hända igen, ge mig en till chans så jag kan få bevisa mig själv. Jag kommer att tänka mer nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 SVban, jag råkade snacka ingame och och sa tjenare marcus när jag skulle säga det i dc. Nu vet jag att jag inte ska göra det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fortsatt RPa, och RPat mig fram jag vet att det är det jag ska göra nu, nu lovar jag att tänka på vad jag gör och inte bara göra saker hur som. Allt detta är bara mitt fel och det är bara mig det drabbar just nu, Jag vill bara kunna spela på unive!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska alltid fortsätta oavsett om det är ett felaktigt scenario, Enligt mig så var det rätt i den sekunden men jag var sur. Det var bara fel. Jag kommer inte göra detta mer. Hur? tänker ni. Jag kommer ha mer konsekvens tänk, jag kommer RPa seriösare och jag kommer inte lämna något mer!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka