Nekad Maxkillerbree | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-12 204526.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde riktigt dålig RP som en kriminell, jag valde även att c logga då jag trodde det var ett ogiltigt scenario vilket det var men valde ändå att lämna det var dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare satt i en bil han började precis på servern för nån timme sen, skulle hjälpa han med graphics och sånt för han flög igenom marken och grejer, sen så var det en kille i min bil som skulle kidnappa mig han skrev /me stryper och gör så han svimmar, då kör vi ner i vattnet sen följer han efter mig efter jag vaknat jag har adrenalin drar upp på ett liten kulle han drar upp ett vapen men ramlar då väljer jag att skjuta honom, sedan kommer det en annan person jag riktar och säger dra ¨detta var hans polare då¨ jag vill inte skjuta direkt jag ville bara ifrån efter det dödar han mig och det var ju såklart mina polare som ville ha mitt vapen. Efter det cloggade jag när jag var död

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig eftersom jag bröt mot regeln, jag skulle inte försökt undvika scenariot. DET KLASSAS som clogg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 svban jag emote abusa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja RPat efter jag blivit skjuten till döds ,dem kanske skulle dumpa eller nått. istället skulle jag legat kvar en att clogga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? VERKLIGEN jag kommer ha mycket mer konsekvens tänk när jag spelar, jag kommer tänka på detta hela tiden inte göra några regelbrott igen, jag kommer tänka mer än vad jag gjort innan. Det var bra att jag fick denna ban så jag tänker iställlet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka