Accepterad Maxkillerbree | Ban Överklagan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Olof

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-08 144101.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte i en rs6, hade lite adrenalin när vi åkte. Vi jagade några killar som riktade mot oss sen körde dom mot scenen jag valde därmed att åka upp för ett litet litet berg och råkade flyga lite jag RPade på det men han fick inte med det på klipp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte i en rs6 jagade personer som åkte i en volvo, därefter åkte dom mot stora scenen innan ranchen då åkte jag upp på en pytteliten kulle med acceleration och flög lite jag RPade på skadorna men fick ban för att jag körde upp med en låg sportbil, det var dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt, i verkligheten skulle man inte kunna åka med en rs6 rakt upp för en kulle som är brant , det är powergaming ¨omänskliga krafter¨ jag ber om ursäkt och detta kommer aldrig att hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 varav 2 är felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört upp för berget istället hoppat ur bilen och sprungit upp för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut kommer inte göra om detta och jag kommer aldrig att köra upp för ett berg sådär igen någonsin, kommer ha mer konsekvens tänk nu!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep

Jag kommer sänka din ban till en dag, Jag vill ALDRIG se detta igen från dig !!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka