Nekad Maxkillerbree | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976641465

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad är din discord tagg? maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Evox22

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banöverklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kommer inte ihåg men jag var polis under den tiden det finns bevis på bilder när jag hade roller sen var jag på span uppgift, jag hade vapen på mig och tog upp fel vapen som var ett kriminellt vapen och sköt mot kriminella eftersom dom var och gjorde våld mot oss och sköt mot varandra jag la skott mot dom men då trodde staffsen att jag var krim utan krim och sen c loggade jag, jag blev bannad för att jag cloggade och det är ett regel brott och sånt ska inte hända på en Seriös RP server så där gjorde jag bort mig. varför jag cloggade var för att jag tänkte att det var ogiltigt scenario eftersom att poliserna sköt sin egna men jag började avfyra skott för jag tänkte inte när jag tittade tillbaks. Jag har väntat nu till 2024 då theodooro skrev att jag skulle vänta tills dess och nu har jag gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på span uppgift som polis såg en skottlossning och vi väljer att påbörja ingripning men sen kommer vanliga poliser som rullar målat och sen blev jag bannad efter clogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till 100% var den inte felaktig, jag gjorde fel. Bröt mot regler och det är det som gör att jag blir bannad. Jag har inte spelat på länge men en ban ska vara en ban. Jag har väntat i 5 månader och inte gibbat så jag vill verkligen bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för VDM, en gång när jag sköt på sjukhuset 2021 nångång jag har alltid spelat på unive så jag har många minnen. Det är mycket felaktiga banns! Vill bara märka det samt att det är många banns som blivit kortare/ längre osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade satt på mig en polisväst så dom visste att jag var polis och följt reglerna som clogg. sen skulle jag också vilja prata med evox men vet inte om han e staff längre, jag skrev till evox han skrev gör ban överklagan men jag gjorde ingen då för jag ville vänta på grund av att det är onödigt att komma tillbaks direkt om man gjort regel brott. Sen 42 titigare banns har jag men säkert 10-15 styckna är felaktiga eller förlängningar och banns som blivit förkortade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, även så var jag rätt ung, är frf ung men är en annan person. nån gång måste man förändrats och det har jag gjort, jag har skaffat vett i skallen och tycker fivem är det som jag vill spela igen. Ser på twitch folk som spelar och det asså jag älskar unive, jag har spelat där sedan 2021 september till 2023 i typ september. Eran spelar bas och allt era scripts, staff medlemmarna på servern gör unive till en sån bra server. Ägaren är den som skapat denna servern och alla som spelat och blivit bannade ångrar det. Men vissa blir inte unbannade det vet jag men jag lovar att inte göra några regel brott om jag bli unbannad jag svär. Snälla ge mig en till chans. Ingen server har samma potential som eran, jag har varit med när vi legat på 550 spelare under vintern 2022 eller när vi blev för första gången 500 spelare inne, detta är en av nordens största servrar och jag vill jätte gärna bli unbannad Förlåt för mina misstag det kommer inte ske igen jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@Philip320

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka