Nekad Maxkillerbree | Ansökan till Servervakt [Skyle, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maxkillerbree

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Englund

Vad heter du på discord? Maxkillerbree#2410

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ledig, har fotbolls träningar tisdagar och lördagar sen är jag fri för arbete

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021 i feb

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad typ 8 gånger men det var längesen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har en mindre uppgift en staff men minst lika viktig. Dem har en uppgift att se till att alla skärper sig och sköter sig på servern, Dem kan ge svban som är 60 min, /svban (id) : Anledning och sen kan dem även kicka folk, En servervakt ska hjälpa Staffsen för att dem inte kan se allt och dem har mycket att göra, men servervakter är ingame och inte t.e.x support.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit staff tidigare men tog en lång paus jag vill förbättra rp servern så mycket det bara går, vill köra med hög RP och roliga scenarion. Jag skulle inte sv banna en ny person på servern eftersom att dem kanske inte vet så mycket, men om dom t.e.x åker runt på piren och VDMar så bannar jag annars bli det kick eller /m vad gör du? tänk på vad du gör, Ha sunt förnuft när du spelar. Jag skulle klara av detta jätte bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.e.x att man gör /revive i scenarion som krim t.e.x att man blir skottad eller att man har /toggleid så man vet vart dem är. Det är absolut inte ok, Skulle du kunna göra så i verkligheten? NEJ
 
Nekad, du kunde utvecklat mer på skrivtliga sen så känner jag att det ej är lämligt i nuläget
 
Tillbaka
Top