Nekad Maxkillerbree | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Englund

Vad heter du på discord? maxkillerbree#2410

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka då jag tröttnat på RPandet och vill hålla koll på personerna som RPar istället. Jag ä ingame väldigt ofta och spelar mer än jag sover på en dag, jag söker därför att jag vill hjälpa våra icke-medlemmar och göra dem till en medlem och om det har bra ansökan med mera. Kommer försöka få de som vill köra på unive att komma in inte bara en lallare som har en bra ansökan och sen blir medlem för att tjuvkoppla och slå ner folk. Nu har jag även sett att MA har fått ett större jobb och det känns ännu roligare att kunna få hjälpa folk med annat som i /help och sånt. Jag kommer även sitta ingame, på forumet och i dcn för att ta interjuver till medlem, forumet för att titta ansökningar och ingame för att hjälpa folk. Mitt mål är sedan att bli staff och fortsätt min karriär med att hjälpa våran server

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en aktiv person och kommer vilja ta in nya medlemmar så att de kan lära sig RPa och inte strypa deras rp. Jag kommer se till så vi får bra människor inga lallare. såklart man inte vet om det är lallare innan eller inte men då får man ta tag i dessa problem spelare och skicka de från serven. Kan man inte sköta sig och RPa rätt så borde man inte RPa på unive för att vi försöker få en så hög RP nivå som möjligt. Jag har även varit staff tidigare. och nu när dessa nya saker som kommit till MA så skulle jag nästan säga att det är som en staff.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag kommer alltid bemöta folket bra därför att vi ska vara en förebild, säger det något som vi MAs tycker är olämpligt för vi ta tag i det och banna personen för staff disrespect. Om vi bemöter dessa personer bra så kommer det förmodligen bemöta en tillbaks bra också och det är ett sånt community jag skulle vilja ha på våran RP-server

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja ta in endast de personer som kan RPa och kommer vela RPa på ett bra sätt. Oavsett om det är nya kan man fortfarande ha en bra RP nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En hög RP nivå tänk alltid med suntförnuft över allt du gör, Powergaming.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hur menar du? Jag kan göra allting forum, discord och ingame, Helps jag har tid för det mesta. Jag vill bara att alla ska ha det bra på Unive Roleplay

Hur ser din aktivitetet ut?
Måndag - 15- 24:00
(lov) Nästan hela dagen

tisdag - 16 - 24:00
(lov) Nästan hela dagen

onsdag - 15 - 24:00
(lov) Nästan hela dagen

Torsdag - 17 - 24:00
(lov) Nästan hela dagen

Fredag - 13:30 - 04.00
(lov) Nästan hela dagen

Lördag - 10 - 05:00
(lov) Nästan hela dagen

Söndag - 10 - 24:00
(lov) Nästan hela dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
+rep Har spelat med denna grabben och han är väldigt duktig RPare och även HIMLA aktiv, jag tror detta är en grabb som kan gå långt i staff teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka