Accepterad maxjoh | Medlem ansökning [Rosengard] |QT|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxjoh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163905719/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Johansson

Vad är ditt discord namn? MaxJohansson#9742

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Andersson och är 28 år gammal, han är uppvuxen i Göteborg, han är en väldigt trevlig person och han är väldigt lugn av sig, han är väldigt intresserad av bilar och har hållit på med dem ända sedan han var 10 år gammal! han har även varit rallyförare och har tävlat i små tävlingar och nästan vunnit varenda en av dem, men han fick lite dålig syn så han kunde inte fortsätta. Han fick mycket bra betyg i skolan så efter han tog studenten tog han en snabbutbildning till avancerad bilmekaninker för att lära sig ännu mer om bilar, han gillar även att laga/pilla med motorer då han jobbade på en bilverkstad innan, men han ville avancera lite så han flyttade till Unive för att söka jobb där och hjälpa folket med deras bilar. Han skulle gärna kunna tänka sig att jobba på t.ex. Falck eller Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP på servern och mycket skratt, jag vill också bli medlem så jag kan göra allt som jag vill göra på servern t.ex. jobba på Falck eller Mekonomen, man låser upp massa saker som man inte kan gör om man inte är medlem i staden och därmed utveckla mitt rp ännu mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att rp nivån är väldigt bra och jag tycker att staffsen gör ett väldigt bra jobb med banns. Det är en väldigt aktiv server vilket jag verkligen gillar. Dom flesta Folk är trevliga i staden, det finns väldigt många bilar att välja på att köpa, bra priser på bilarna.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer och han spelade på Unive, jag tyckte att det såg väldigt kul ut så jag ville testa, och det var det också!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det så mycket som möjligt och komma upp i en bra rp nivå, skaffa nya vänner, bidra med mitt bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna mer folk och bidra med mitt rp till servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka