Nekad maxjoh | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxjoh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Johansson

Vad är ditt discord namn? MaxJohansson

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Persson och är 24 år gammal, han är uppvuxen i Malmö, han är en väldigt trevlig person och han har väldigt lätt för att prata med nya människor, han är väldigt intresserad av sport och har hållit på med det ända sedan han var 5 år gammal! han har spelat både fotboll och handboll, men han fick lite problem med knäet så han var tvungen att lägga av. På senare år har han spelat fotboll på lite lägre nivåer. Han vill nu ta tag i livet påriktigt och skaffa jobb och familj. därför valde han att flytta till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP på servern och mycket roliga senarion, jag vill också bli medlem så jag kan göra allt som jag vill göra på servern t.ex. jobba på nått roligt jobb. Man låser upp massa saker som man inte kan gör om man inte är medlem i staden och därmed utveckla mitt rp ännu mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul och vara nöjda. Man ska inte bara för att vinna på det själv t.ex genom att tjäna pengar på det och grejer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex rdm är att man inte ska döda någon utan anledning, vdem är samma sak men att man inte ska köra på någon utan anledning, fear rp är att man ska rp på dem sakerna som karaktären känner. så om man är under pistolhot ska man rpa rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat jättemycket på serven innan och vill börja nu igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
Utveckla fråga: Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka