Nekad maxjoh | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxjoh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163905719/

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Max Johansson

Vad är ditt discord namn? MaxJohansson#9742

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Andersson och är från Malmö. han är född 1993 04 24. han har haft en bra uppväxt med normalt med pengar. han är väldigt glad men kan bli arg ibland. han är väldigt intresserad av sportbilar. Han vill jobba på Vianor. Han är fräsch och duschar mycket. Olof tycker inte om att laga mat men älskar snabb mat. Har hyfsat många vänner men vill gärna ha mer. han tycker om att hjälpa folk. Olof gillar musik mycket och bryr sig inte om kläder. Han gillar inte olagliga saker. Olof har inga föräldrar för de dog för några årsen i en trafikolycka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att få ut mer av rp:n. jag vill också kunna jobba på Vianor, och jag vill kunna chata med andra i blocket och i twt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive har väldigt hög rp kvalitet och seriösa som rpa. och att det är en bra svensk server som är aktiv och MÅNGA spelar på.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade och jag tyckte det såg bra ut. jag testade och det kändes riktigt bra många är aktiva så det är kul också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min kompis tipsade och jag tyckte det såg bra ut. jag testade och det kändes riktigt bra många är aktiva så det är kul också.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära känna mer människor få nya vänner och utveckla mitt rollspel så mycket så möjligt. och jag vill simulera mig in i en gubbe så bra så möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte. och kommer inte vara så länge jag spelar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka