Accepterad maxjoh | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

maxjoh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163905719/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Johansson

Vad är ditt discord namn? MaxJohansson#6920

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Baltazar Andersson och kommer ifrån Sydafrika. Hans mamma svälte i sydafrika 2004. Baltazars pappa blev kvar i sydafrika när baltazar flydde till sverige 2013. Baltazar har gått på Sfi och kan prata bra svenska men är inte så bra på att stava. baltazar har bott i olika trappuppgånger de senaste 2 åren då inga jobb ville anställa han pga hans dåliga stavning. baltazat har levt på att tigga och bidrag från staten men nu ska han flytta till unive för att söka jobb igen och hoppas på att få ett jobb så han kan ha råd med en egen lägenhet och mat. Baltazar har inga syskon och inte så många kompisar. Han har en kompis han brukar hänga med som också är från sydafrika. Baltazar har ett gammalt körkort från sydafrika som inte är giltigt i Sverige så han sparar till att ta ett körkort. Han har redan börjat plugga till teori provet då han har svårt att lära sig saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en hög och bra rp nivå som kommer passa in fint på unive. Jag kan skapa långa och roliga senarion som inte bara är roligt för mig. Jag rpar för att alla ska ha kul och inte bara jag. Jag försöker rpa så lite som möjligt efter att vinna senario för jag hatar folk som bara rpar för att vinna senarion. Jag ska också bli medlem så jag kan skaffa ett jobb som jag kan vara aktiv på och jobba med. Jag ska bli medlem för jag vet vad som är rimligt och inte inom rpn. Jag vet hur man ska ha en seriös rp och hålla sig till reglerna utan att det spårar ut. och för att jag ska få tillgång till att t.ex skriva i blocket och twt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och rolig rp för alla och inte bara mig själv. Jag kan bidra med långa och unika senarion för att inte bara ha samma tråkiga som folk har. Jag kan bidra med rp som gör att inte bara jag har kul utan alla runt om kring mig. jag kan också bidra med en aktiv spelare som kommer jobba mycket med det jobbet jag kommer ha och social rp då jag ofta hängre med vänner och gör olika saker då jag tycker det är tråkigt när alla bara sitter själva. jag deltar ofta i fester och sånna saker på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så alla har kul och inte bara en själv. Man ska liksom inte göra massa regelbrott så man bara vinner senarion och det inte blir kul för andra

Hur hittade du Unive? igenom en kompis

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka