Nekad maxjoh | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxjoh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Johansson

Ange ditt födelsedatum 24 April 2008

Vad heter du på discord? MaxJohansson#9742

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15.00-18.00
Tisdag: 15.20-17.00. 18.30-21.00
Onsdag:14.40-18.00
Torsdag:14.30-21.00
Fredag:14.00-00.00
Lördag: 12.00-00.00+(ibland har jag match och då kan jag inte spela hela dagen)
Söndag:12.00-21.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med på unives discord i augusti i år och det var då jag började spela på unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle höja rpn och hjälpa staffsen igenom att kicka/banna folk som inte följer reglerna så de lär sig att man inte kan bete sig hur som helst utan att rolle play ska vara som ens riktiga liv så du till exempel springer runt och slår folk utan anledning(suntförnuft), kör iväg direkt efter en bilkrasch(powergaming) eller sladdar framför polisen(copbait). Jag skulle också dva bilar som stör övergivna. Till exempel om man kör på motorvägen och så står det två krockade bilar där som ingen använder eller ingen är nära. Så hade jag dvat dem så de inte bara står ivägen och gör mer bilolyckor.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill höja rp nivån på unive, jag vill hjälpa staffsen så inte det får lika hårt jobb och lika mycket att göra hela tiden. Jag vill lära folk hur man spelar rp igenom till exempel kick och jag vill få rena gator både med gammla bilar och folk som inte sköter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som jag skrev innan så om man ser en bil på motorvägen krockad så dva man den så det inte blir fler krascher. Jag kommer kunna kicka folk som inte har hög rp/inte kan reglerna så de lär sig en läxa och inte gör likadant nästa gång de går in och spela. Och jag kommer kunna reviva folk som har dött av buggar. Som till exempel än gång så ramlade jag igenom kartan och hamnade i något vatten och drunknade så jag dog. Så i sånna lägen kommer jag reviva så man inte blir av med dyrbara saker. Så så kommer jag kunna göra unive till en bättre plats

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna hjälpa både staffsen igenom att få ett lättare jobb och hjälpa folk som blir utsatta för saker in game som om någon kommer fram och börja slå någon annan utan anledning så ger jag han som slogs en ”svban” så han andra slipper kanske dö av någon som inte kan reglerna och inte kan sköta sig. Och sen vill jag också bli sv för att jag kan dva bilar för jag tycker om när det ser snyggt ut på vägarna och när det inte är en massa gamla bilar som folk har lämnat och inte använder. Och man kan hjälpa folk att bli revivade som har dött av en bugg eller något. Så jag vill helt enkelt rensa ut saker som inte vara på unive som människor som inte sköter sig och gamla bilar. Och det blir högre rp om man svbannar/kickar folk som inte kan rpa.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill ha det snyggt på unive både rp mesigt och för synen(bilar). Och jag vill få högre rp nivå på unive så folk som inte kan reglerna får en ban så det lär sig och förhoppningsvis kommer tillbaka när de har läst på reglerna och fattat grejen med rp. Och jag vill hjälpa staffsen så det inte får så hårt jobb. Jag säger inte att de kommer få lätt jobb bara för jag blir sv men jag tänker om så många så möjligt hjälper till får de ju lite lättare jobb iallafall. Och sen vill jag hjälpa spelarna som blir offer får något regelbrott. Jag vet själv om någon börjar slå en och sen har man något väderfullt på sig eller mycket kontanter och känner att man kommer dö. Då är det jätteskönt när någon sv/staff kommer in och kickar/bannar de.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag tror jag kan de flesta inom servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är både whitelistad och kriminell(donator) på servren.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag var bannad när jag började spela för lall då jag sprang runt och spammade krama andra på piren.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag ser ingen anledning till det för unive är roligaste

Utveckla "Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?" samt ljug inte ang. dina banns.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka