Nekad maxjoh | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxjoh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Johansson

Ange ditt födelsedatum 24 April 2008

Vad heter du på discord? MaxJohansson#9742

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15.00-18.00 på vardagar. Och 15.00 till 24.00 på helgerna. Jag kommer börja tidigare vissa helger

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i slutet av i sommras.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Kicka/banna folk som inte sköter sig. Dva bilar som ingen använder. Reviva folk som har dött av t.ex. bug.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Hjälpa till och fixa så att det inte stå bilar överallt, folk inte sköter sig och vara där för folk

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra igenom att banna/kicka folk som inte gör det som står i reglerna, ta bort bilar som står och ”skräpar”.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag ska hjälpa till och göra gatorna rena både från bilar och människor som inte kan bete sig

Varför vill du bli servervakt? Jag vill fixa så det ser snyggt ut med gammla söndriga/hela bilar som står och skräpar, kicka folk som t.ex. pratar ooc. Och banna folk som gör regelbrott

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det skulle jag säga

Är du whitelistad på serven? Ja jag är både whitelistad och krim.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad 1 gång när jag började spel för lall då jag sprang runt och kramade alla. Men nu kan jag alla regler bra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag ser ingen anledning till det heller när jag har unive som jag tycker är bra

Vet inte du har ju inte fåt svar om den är godkänd en jag är ingen sv ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka