Nekad Maxj0505 | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxj0505

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442193596/

Ditt Hex-ID: 11000011cb9a2bc

Vad är din discord tagg? jannsson#8460

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait samt hets i support

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig oerhört dåligt i support och därför valde de att banna mig. Allt började med en copbait som var lite annorlunda då jag bara körde förbi och sa snutjävel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med en 1d ban för copbait som jag själv tyckte var lite annorlunda då jag som karaktär är väldigt extrovert och då passade detta ordet som jag sa till polisen in på min karaktärsbeskrivning. Sen när de bannade mig så blev jag väldigt frustrerad över stunden och i stundens hetta så valde jag att sätta mig support. Detta var ett väldigt dumt beslut då jag vet att jag inte är överdrivet bra på att sansa mig och prata förståndigt. Efter support snacket med "flygplan" så blev jag då permanent bannad från dc samt Fivem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker inte det var en felaktig ban för jag hade gjort samma sak om någon kommer in i dc och beter sig illa. Men jag tycker alla förtjänar en andra chans och att jag nu ångrar detta oerhört mycket. Jag har tänkt skriva en banöverklagan under en längre tid men har ej haft mod och tillräckligt hög självkänsla eftersom jag också tycker att jag gjorde fel. Men nu ger jag det en chans och säger vad jag också tycker och tänker om det hela. Jag är väldigt ledsen över mitt beteende och har verkligen tagit lärdomar över denna situation.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Denna bannen fick jag överklagad och godkänd då jag hade bevis på att min dator crasha under ett scenario. Annars blev jag bannad för c-logg den gången men löste det fint i support och blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunnat bara ta min 1dagars ban och sedan komma in igen. Nu i efterhand så känner jag mig bara dum som valde att ta en strid i support när det handla om en 1dagars ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det tycker jag verkligen att jag har gjort då jag har tagit lärdomen att tänka igenom allt jag gör innan jag väljer att göra något som tillexempel sätta mig i support och prata om en ev. ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka