Accepterad Maxj0505 | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxj0505

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442193596/

Ditt Hex-ID: 11000011cb9a2bc

Vad är din discord tagg? Jannsson#8460

Vem var det som bannade dig? Noel

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var förbannad över att en spelare körde min bil som jag just köpt och sen vålta med den. Där efter cyklade jag på han i ren frustration.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var kaos i situationen, folk sparka på min bil. Även ordningsvakter kom dit samt ambulansen. Alla sprang överallt och slog på varandra, detta orsakade till att min kompis också dog. Jag blev mer och mer förbannad över att ordningsvakterna vägra gripa dem och de vägra betala för skadorna på min bil. De sprang runder överallt och betedde sig allmänt otrevligt. Detta resulterade till att jag tog en cykel som låg ner och cykla på den ena för att få han att sluta trakassera mig och då fick jag ban för VDM vilket jag tycker var lite konstigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för jag cyklade bara på han en gång och det gjorde ingen skada på han och han fortsatte även sparka på min bil efteråt. Jag tycker ej jag borde fått VDM för detta då jag mena detta som en varning för att han skulle sluta trakassera mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta ut min frustration på ett annat sätt än att cykla på han, men i stundens hetta så är det svårt att tänka så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ej ska cykla på andra och använda cykeln som typ ett vapen för att skada andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka