Nekad Maxj0505 | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxj0505

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442193596/

Ditt Hex-ID: 11000011cb9a2bc

Vad är din discord tagg? jannsson #8460

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait samt hets i support

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var lite uppkäftig i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för copbait lite kontroversiell ban men skitsamma. Så i stundens hetta så väljer jag att sätta mig support med killen som banna mig för att ifrågasätta bannen. Men jag får inte igenom min tala och innan jag lämnade samtalet så kläckte jag av mig "kul att bli bannad av en 12 åring" och då istället för min 1dagars ban så fick jag permanent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban på så sätt att jag skulle fått ett längre straff än 1dag efter att jag var lite uppkäftig i support men permanent tyckte jag var lite överdrivet. Har inte skrivit överklagan på över en månad så har verkligen hunnit reflekterat över situationen och lärt mig från det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den ena var då copbait som var i samband med denna bannen men väljer att räkna med denna här. Min andra var när jag var ny på servern och fick mig en läxa på suntförnuft. Något opassande som jag gjorde på piren som jag definitivt har lärt mig från efter att min Rp nivå har utvecklats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mycket mer sansad och valt att acceptera en kontroversiell ban på copbait och inte satt mig support och ifrågasatt bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig av bannen och nu efter 1-2 månader efter bannen så känner jag mig klar för en chans till om det hade gått bra. Jag har lärt mig att inte ta onödiga diskussioner utan bara acceptera vissa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka