Accepterad Maxisen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masse.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815293504/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? masse.c

Vem var det som bannade dig? lludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-07 195728.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ludde trodde jag hade fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och kollade på film, sedan fick jag en notis där det stog "fusk adjöss".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är en felaktig ban, jag va dum och sa att jag hade fusk på skämt ingame när jag pratade med en kompis som är ooc snack såklart men förstås använde jag inte fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft någon fearrp ban där jag skjuter även om någon riktat men pågrund av att jag förstör för andra när jag utför den aktionen, har jag lärt mig att inte göra om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, riktigt dumt av mig att säga att jag har fusk för att skämta lite med en kompis. Först o främst ska jag inte prata om det ingame eftersom det går emot regeln "ooc in game" och sen ska jag ju inte skämta om att fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, prata inte ooc ingame och inte säga att jag har fusk även om det är ett skämt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka