Nekad maxipojk | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxipojk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/maxipojk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? maxipojk#8312

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulf Jansson. Han är 19 år gammal. Han är 182cm lång. Han har bott i en håla utanför Gävle hela sitt liv och har nyss flyttat hemifrån in till Unive för att få lite ändring i livet. Ulf är lite hjärtekrossad eftersom att hans tjej som han har haft sen han fyllde 16 var otrogen mot honom, de hade haft drömmen tillsammans att flytta in till Unive tillsammans men nu har han bestämt sig för att leva deras dröm själv. Ulf kan ibland bli mycket arg och brinna av mot folk som är orättvisa eller taskiga mot honom. Ulf är extremt snål och prutar allt han kan. Ulf gillar att vara ute och fiska, hålla på med bilar, men även gå ut och klubba med kompisar när han har tid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kommer bidra med roliga scenarion med min karaktärs personlighet och hans roliga förhandlingar. Jag har respekt för folk och har inga tankar på att förstöra servern med greifing eller något liknande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom det verkar som en seriös RP server och har ett bra community som hjälper varandra och har kul tillsammans istället för att RDM'a och griefa osv. Detta är även min första RP server och det skulle vara väldigt roligt om det blir just denna eftersom den verkar så pass bra.

Hur hittade du Unive? Jag sökte runt efter RP servrar som är högt rankade och unive kom då upp. Jag blev då intresserad av den och kollade närmare. När jag kollade närmare såg det u som en bra server och valde att ansöka.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att ha väldigt kul och skapa roliga scenarion för mig själv och personer som jag träffar på Unive. Jag vill tjäna pengar och ta mig någonstans i världen pga att få uppleva Ulfs och Kajsas dröm.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill börja komma in i RP eftersom att det ser ut att vara kul, har sett flera RP videos komma upp i min rekommenderade youtube sida. Jag vill utveckla min karaktär och prova på olika saker och Unive verkar som en bra server att börja på, vill komma någonstans på servern och kanske träffa några nya kompisar osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka