Accepterad maximusfors | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximusfors

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121498111/

Ditt Hex-ID: steam:11000014536ffff

Vad är din discord tagg? maximusfors#8093

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag hade dragit pistol mod en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle försäkra min bil inne på trygghansa och innan jag hade hunnit och försäkra den så kom det in en grabb på trygghansa och undrade vem som ägde audin där ute och det var ju min. så jag undrade vad han ville och han undrade ifall jag ville byta bil och jag ville det för att den gick mycket bättre än min bil. Så när vi skulle göra kontrakt så kom det fram en grabb som började slå på bilarna så jag drog fram min pistol som jag hade fått den dagen av någon men jag hade ändå inga skott men även om jag hade haft skott så hade jag ändå försökt att skjuta för att jag ville bara skrämma bort han. Men han verkade inte bry sig så vi åkte till strandgaraget för att göra kontrakten där istället. Så jag började och göra mitt kontrakt och sen när han hade signerat det så gav jag han nyckeln och sen när han skulle göra kontraktet så fördröjde han tiden och sen blev jag bannad. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta kommer inte hända i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban utan detta var mitt fel men jag visste faktiskt inte att man var tvungen att köpa kriminell för att kunna ha en pistol.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre gånger tidigare och två av dom var för att jag hade tagit tjänstefordon men jag var helt ny och visste inte så mycket men jag har tagit stor lärdom av det och inte haft en tanke att göra det i efter mina bans. Och min tredje ban var därför att jag fick för mig att cykla inne i sjukhuset och detta har jag också tagit stor lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag vet vad som kunde hända så borde jag inte att ha dragit pistolen mot han och absolut inte ha tagit pistolen av den grabben som jag fick den av tidigare den dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit stor lärdom om vad som hände och jag kommer aldrig att äga en pistol om jag inte är kriminell i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka