Accepterad maximusfors | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximusfors

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121498111/

Ditt Hex-ID: steam:11000014536ffff

Vad är din discord tagg? maximusfors#8093

Vem var det som bannade dig? !sp0ky_

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde och banna mig eftersom jag satt och försökte tjuvkoppla en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg min kompis bil vid sjukhuset och eftersom jag pratade med han i discord så sa jag att jag såg hans bil vid sjukhuset och han sa att den hade blivit stulen från han vid piren så han undrade ifall jag kunde ta tillbaka hans bil till piren och jag sa ja så jag började att tjuvkoppla men det laggade så mycket när jag tjuvkoppla så jag lyckades inte och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är lite både och men eftersom ni inte kunde veta att detta var min kompis bil så gjorde ni det som verkade bäst i denna situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och detta var därför att jag tog tjänstefordon och jag har lärt mig efter stor efter det och har inte tänkt att göra det i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle sagt till min kompis att försöka ta sig dit så fort som möjligt och försökt att vakta bilen åt han tills han kom fram till
sjukhuset

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en rätt så stor läxa och ska tänka efter hur jag kan lösa detta på bästa sätt ifall det skulle hända i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka