Accepterad maximusfors | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximusfors

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121498111/

Ditt Hex-ID: 11000014536ffff

Vad är din discord tagg? maximusfors#8093

Vem var det som bannade dig? Diaz

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad då jag hade tagit en polisbil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var vid sjukhuset och så sa han att han såg en polisbil som var öppen, igång och ingen var vid den/i den. Så min kompis frågade mig ifall jag ville köra så jag svarade ja eftersom jag var helt ny till FiveM och har aldrig spelat detta så visste jag inte att man kunde bli bannad av att ta/köra polisbilar eftersom jag inte visste reglerna. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta kommer aldrig att hända igen eftersom jag har läst på reglerna och har lärt mig min läxa och eftersom det här är den roligaste och bästa servern som jag har spelat på så vill jag göra ett försökt och bli unbannad eftersom servern är så rolig att va inne på och köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det här var helt och klart mitt fel och jag har lärt mig en läxa. Jag har läst era regler och vet vad jag inte får göra så detta kommer inte att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan så jag visste inte riktigt vad man fick och inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli och inte köra eller inte ens gå till polisbilen då jag vet reglerna nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en stor läxa och kommer inte ens att ha en tanke framöver att ta en polisbil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka