Antagen maximus_x99 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximus_x99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: maximus_x99

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag är aktiv rättvis och tar ansvar. Jag kan alla regler då jag varit medlemskaps ansvarig, helper och har också bra koll på RP och försöker alltid hjälpa andra spelare som t.ex är nya till servern. Jag är lugn i support och vill bidra till en bättre och roligare rp för alla som spelar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rp inte fungerar så bra just nu. Många regelbrott som jätte ofta förekommer som Shoot on sight, Brist på social rp och fear rp. Jag tycker att detta är ett problem eftersom jag bemöter detta ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer kommer vara aktiv och specca där stora folkmassor samlas. Jag kommer också hålla mig till ställen som gs och sandy då det är där de flesta regelbrotten förekommer där. Såklart kommer jag kolla helps och reports då det är våran uppgift. Då tror jag att jag kommer kunna bemöta regelbrotten på ett bra sätt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är professionalitet en viktig del av att vara staff eftersom man är ansiktet mot alla spelare som kör unive, därför är det viktigt att alltid beter sig och alltid är proffesionella som en bra förebild. Det handlar om att t.ex ta ansvar visa respekt och att inte abuse sin roll, och att vara rättvis mot allihoppa tillomed sina vänner.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rpar knappast längre, och när jag kommer hem så kan jag göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 25 Februari 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? De jag inte markerade, inte så kreativ inom event och var jobb ansvarig innan och det var inte mig grej.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka