- Meddelanden
- 180
- Reaction score
- 2
Åtgärds-referens
ID: 2533 — Normal (8p)
Typ: Kriminell utan diskretion (§ 5.1a), Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Sjuter ovanför marja
hetsar när hane i tjänst och sjor folk
Personal: egyalanex2009
Datum: 2026-05-07
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag står vid marjas garaget sedan kommer det två grabbar med en inqusitor bil och frågar om nån vill köpa den för 300k och då sa jag att den var värd typ 200k och skit ful och då började han slå mig utan en riktig anledning istället för att snacka ut det, och då valde jag att slå tillbaka tills han kidnappar mig från en allmän plats och rdmar min kompis. Sedan tar han upp mig till garaget bakom marjas och hotar mig med baseboll trän sedan väljar jag att döda de.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det är felaktigt eftersom att det inte är sunt att jag slår tillbaka när de hållar på att slå mig på min egna arbetsplats sedan var jag inte i tjänst hade bara namnbrickan på mig så at kunder kunde veta att jag jobbade där om de undrade något, och när de hetsade så sa jag bara tillbaka eftersom att de var riktigt otrevliga, sedan blev de arga och kidnappade mig från en allmän plats och dödar min kompis utan en riktigt anledning. Sedan det med diskret kan jag hålla med om fast det var på ett garaget gömt. Så överklagar bara sunt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja