Nekad maximus | Medlem ansökning [Kurden4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maximus6416

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adde Ek som är en bil intresserad person som gillar att köra runt i staden och skaffa nya vänner. Adde har varit en mekaniker sen han var 15 i hans pappas garage och nu är han en 18 som har flyttat till unive helt arbetslös.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra RP på servern så att det ska vara roligt och rättvist för alla andra spelare på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part som gör RP mycket roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått serverns regler och några exempel jag kan ge är Copbait som är att man strävar efter att få polisens uppmärksamhet. En annan är Powergaming och det är när tillexempel du krockar och inte rollspelar på krocken.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så mycket men jag har kollat på väldigt många streamers som rollspelar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla fråga 4!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka