Nekad maximillian | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximillian

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maximillian

Vad är ditt discord namn? Hejdå#0032

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär är född i Sverige och är uppväxt i värmland. han är 22 år gammal och heter Ivar. Han har börjat jobba som lastbils chaufför. och han tycker om att hänga med kompisar han är snäll, trevlig, hjälpsam och har starka åsikter. Han hade en bra uppväxt med en mamma, pappa och bror. Han hade en bra skolgång med bra betyg och duktig i skolan. Men han har blivit lite mer kriminell på senare år och vill gå med i den kriminella världen. Ivar har också ett stort intesse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig rp som kommer leda till bättre rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt

Hur hittade du Unive? jag har kört på den många gånger förut

Nekad efter muntlig intervju, Berskriv och tänk på hur din karaktär ska spela så klarar du det nog!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka