Nekad maximillian | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximillian

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maximillian

Vad är ditt discord namn? _hejda

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred, han är 40 år gammal. Han är född i stan. Hans mamma var mycket sjuk under hela Alfreds uppväxt medans hans pappa var den ända som jobbade och försörjde familjen, Alfred hade det tufft hemma och i skolan för han fick ingen hjälp i skolan eller hemma. I skolan så var han väldigt mobbad på grund utav at han var fattig. Så Alfred hamlade snabbt i fel spår där han började sälja droger och han fick in mycket cash av den försäljningen så att han kunde börja försörja familjen och ha det bra hemma. Han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Alfred mamma vill verkligen att han skulle sluta med drogerna och börja jobba på värkligt. Det var det bästa som hade händ Alfred han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att få jobb på polisen eller något inom den brunchen. Alfred fastnade snabbt inom det områden.
Den dagen allt förnedrades var när Alfred såg ett program som hette "112" han vill bli chef hos polisen så det blir en bra stad , han vill det för att han inte gillar folk som slår andra eller behandlar folk dåligt och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om hur poliser ska va ska stå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara aktiv och hjälpa till med kreativa scenarion med både polis och krim jag kommer då försöka jobba inom polisen så då kommer jag bidra med en aktiv polis karaktär och så klart kommer jag att hjälpa nya spelare så gott jag kan och hålla reglerna som är nummer 1.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver de inte vara tråkigt för man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i ett scenario. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där reglerna följs och alla tycker det är roligt

Hur hittade du Unive? jag har kört på den många gånger förut

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka