Nekad Maximilion | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximilion

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? Maximilion#2015

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. Max Katowicz, 19 år kommer från en fattig familj i polen. Hans mamma är från Marocko och Pappa från Polen. De träffades och hade 1 barn. När Max var 8 år gammal flyttade hans familj till sverige för ett bättre liv.
Max älskade fotboll hela hans liv, han ville bli en fotbolls spelare när han var liten, men han slutade fokusera på fotbollen när han kom inte in i en fotbolls akademi
Vid åldern av 15 så började Max vara med i gängaktivitet genom hans vänner från skolan och började sälja droger för att tjäna pengar. när han var 17 så skjöt han en person från ett motståndigt gäng till döds. Efter denna händelse började han tänka igenenom att han borde sluta med gänget. Max kände sig jättedåligt över att han tog en annan mans liv. Han kände också sig rädd för hans egna liv för att andra gänget ville nu döda han. Max bestämde sig för att sluta med gänget och flyttade till en ny stad som kallas för Unive. Där försöker han bli en mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sakerna jag kommer bidra till är, Goda Roliga Scenarion (som följer reglerna), Bra RP, ett bra samhälle, jobb och så att folk känner sig välkomna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska försöka vinna scenariot genom att använda sina bästa bilar/vapen men endå ha det kul och göra så att den/de andra har det kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att mina vänner började spela det och ville att jag börja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka