Inaktuell Maximilian | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximilian

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015882858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? AKI#0614

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär jag använder mest är Johan Gustavsson. Han är 28 år gammal. Under hans barndom så fanns det lite problem, Han hade problem med skolan och hemma han fick inte så bra betyg och det gillade inte hans föräldrar när han inte hade bra betyg. Det ledde till att han växte upp dåligt. Men när han var 16 så började allt gå bra hans betyg gick upp. Senare så fick han ett bra jobb som reporter senare postnord. Han älskar att köra runt i sina bilar och va med sina polare han har sin bästa vän från barndomen som heter Johan Lindberg dom 2 är väldigt bra kompisar men det kan bli storbråk. Men han gillar som sagt Bilar (car memes) och att va med sina polare. Just nu har en en drifting c70 som är fin, han brukar köra den ofta och han har tänkt att köra en bra bil. Han är väldigt intresserad i bilar. Han hoppas att få jobba hos räddningstjänsten. För det tycker han verkar kul för han känner en som jobbar där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med ett bättre community. Jag tycker också att det är roligt att spela på servern och att den är svensk vilket det inte finns så många av med en sån hög spelarsiffra vilket är kul och se. Jag är här för att få vänner och ha något att göra och vara med i många bra scenarios eller att göra scenarios och jag vill göra folk glada och chatta med folk på discord. Jag vill ha mer jobb också typ polis för att jag är väldigt intresserad av det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra Community, Bra staff, Nice FiveM server, chill/lugn, Man kan ha skit kull.

Hur hittade du Unive? Första servern som poppade upp när man satte på svenskt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att leva min karaktär och att leva i spelet mitt mål är att ta mig till den punkten så jag bara lever i spelet! men min mål skulle jag säga är att spela så bra så folk känner sig som dem är där

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bra RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara denna.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Har varit Medlem innan på unive men var tvungen att ansöka igen då jag lämnade ett tag och blev indragen. Men hoppas jag kan börja komma in igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka