Nekad Maximilian | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximilian

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015882858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? 2Mackans#0360

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. han heter Johan Gustavsson, Han är en snäll och hjälpsam kille men kan bli sur om någon håller på mot han. Han växte upp i en ganska normal familj. Han har en vän som han har känt sedan barndomen som heter Billy Svensson. Han gillar att jobba och bara köra runt i sena bilar. Han hoppas att bli miljonär och kunna ha fler bilar och snabbare och få ett bra jobb. Han har bra erfarenhet av massa jobb och han är inte så rädd av sig. han är 28 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra mycket bra stämning i Roleplay och till servern. Jag har även stor erfarenhet av RP/rollspel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra Community, Bra staff, Nice FiveM server, chill/lugn, Man kan ha skit kull.

Hur hittade du Unive? Första servern som poppade upp när man satte på svenskt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra det realistiskt och Bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få bra jobb och Nice bilar, Även att få andra att Joina servern och ha kul som mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte svenska ibland är jag inne på en Amerikansk drifting server när jag har tråkigt.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka