Accepterad Maximilian | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximilian

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? mackishhh

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Max Johansson, född den 28 juni 1997, är en kille från en liten stad i Sverige. Han är en äventyrlig typ som alltid gillat att utforska och prova på nya grejer. Max är en chill snubbe med skön humor, som får folk att skratta och känna sig hemma direkt.

Efter gymnasiet började Max sin karriär som ambulanssjukvårdare (Sjuksköterska) och senare även som brandman. Han älskar att hjälpa andra och har en naturlig talang för att hantera stressiga situationer. Att vara en del av räddningstjänsten/sjukvården har gett honom en djup respekt för livet och en stark önskan att göra skillnad där det behövs.

På sin fritid är han väldigt bil intresserad och sånt, han gillar även att hänga med kompisar och ta det lungt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att ha kul med rp, både för mig själv och andra. Jag tänker fixa det genom att skapa roliga scenarion inom jobb-rp och även utanför jobbet. Många spelar Fivem rp för att skaffa pengar och skjuta, men jag är mer lugn och gillar att hitta roliga och annorlunda jobb relaterade scenarion. Det är en stor brist på sånt rp eftersom ingen vill jobba, alla vill vara krim. Men jag har rollspelar i flera år och har kunskap och vet vad jag tycker är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egna vinst, utan låta sin motståndare få den roliga delen. Man ska inte alltid vinna själv utan att låta andra ha kul med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM- Man ska inte döda någon utan anledning. Copbait- man ska inte medvetet få polisen efter sig. Suntförnuft- man ska tänka rimligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, väldigt mycket. har lite över tusen timmar på fivem, har varit medlem på unive flertal gånger och varit sjuksköterska. Har rollspelat på hur många andra servrar som helst, För det mesta FivePD servrar och "Klan" servrar, där jag jobbat som polis och ambulans. Älskar att rollspela särskilt som polis eller sjukvrå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka