- Meddelanden
- 214
- Reaction score
- 15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106593937/
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk
Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter maximilian andersson han är 24 år han älskar musik och bilar ett av hans dröm jobb är mekonomen eftersom att han älskar bilar han har jobbat med bilar sedan han var 6 då han hjälpte sin pappa men en dag 2012 gick hans mamma bort och min pappa blev väldigt deprimerad och adopterade bort mig till denna staden jag blev adopterad 2015 så jag kan mycket om staden det jag älskar mest i hela världen är bilar jag älskar gå på bilträffar samt träffa nya vänner men är blyg men försöker ändå min dröm är att träffa den rätta tjejen men innan det vill han skaffa jobb (finns inte mer att säga för detta e vad hans hobby är och känslor)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och det är lättare om man är medlem genom man kan få mer avancerade jobb som man inte kan ha om man inte är medlem. och när man har ett job som är lite svårare än typ postnord så kan det vara roligare samt bättre rp eftersom jag inte bara vill ha pengar alltså att jag vill lixom jobba och tycker det är tråkigt med postnord så tycker jag att det blir roligare med medlem man känner sig mer välkommen in i unive.
jag kommer också försöka mitt bästa för att servern ska bli större och roligare, genom flera olika saker som t.ex försöka vara så seriös som möjligt + att jag har kollat på 2 av phillips videos på yt när han speccar folk och där jag lär mig vädigt mycket!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern tycker jag är bra gjorde (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd och älskar verkligen staffsen + spelarna servern är inte withlistad men ändå har jag inte mött en enda lallare och spelat i typ 700 timmar unive haha och 800 timmar på vanliga fivem
Hur hittade du Unive? yt/twitch (cosmo)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill uppnå en hög nivå av RP samt träffa nya personer att lära känna. Jag vill bidra med skratt samt tipsa servern till mina vänner så att den växer. Jag känner även att detta kan påverka mig IRL genom att jag är blyg och unive hjälper mig verkligen med det!
att inte vara så blyg så att jag kan träffa nya vänner irl och inte bara i unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min dröm i Unive är att komma in på något bilrelaterat jobb som t.ex. Mekaniker, Vianor eller Auto Experten. En annan sak som jag vill uppnå i servern är att skaffa nya vänner, lära känna dem och få bra kontakt med dem, även hitta på roliga saker. Och sist men inte minst att skaffa min drömbil, då kommer jag bli riktigt lycklig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neaj aldrig bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk
Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter maximilian andersson han är 24 år han älskar musik och bilar ett av hans dröm jobb är mekonomen eftersom att han älskar bilar han har jobbat med bilar sedan han var 6 då han hjälpte sin pappa men en dag 2012 gick hans mamma bort och min pappa blev väldigt deprimerad och adopterade bort mig till denna staden jag blev adopterad 2015 så jag kan mycket om staden det jag älskar mest i hela världen är bilar jag älskar gå på bilträffar samt träffa nya vänner men är blyg men försöker ändå min dröm är att träffa den rätta tjejen men innan det vill han skaffa jobb (finns inte mer att säga för detta e vad hans hobby är och känslor)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och det är lättare om man är medlem genom man kan få mer avancerade jobb som man inte kan ha om man inte är medlem. och när man har ett job som är lite svårare än typ postnord så kan det vara roligare samt bättre rp eftersom jag inte bara vill ha pengar alltså att jag vill lixom jobba och tycker det är tråkigt med postnord så tycker jag att det blir roligare med medlem man känner sig mer välkommen in i unive.
jag kommer också försöka mitt bästa för att servern ska bli större och roligare, genom flera olika saker som t.ex försöka vara så seriös som möjligt + att jag har kollat på 2 av phillips videos på yt när han speccar folk och där jag lär mig vädigt mycket!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern tycker jag är bra gjorde (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd och älskar verkligen staffsen + spelarna servern är inte withlistad men ändå har jag inte mött en enda lallare och spelat i typ 700 timmar unive haha och 800 timmar på vanliga fivem
Hur hittade du Unive? yt/twitch (cosmo)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill uppnå en hög nivå av RP samt träffa nya personer att lära känna. Jag vill bidra med skratt samt tipsa servern till mina vänner så att den växer. Jag känner även att detta kan påverka mig IRL genom att jag är blyg och unive hjälper mig verkligen med det!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min dröm i Unive är att komma in på något bilrelaterat jobb som t.ex. Mekaniker, Vianor eller Auto Experten. En annan sak som jag vill uppnå i servern är att skaffa nya vänner, lära känna dem och få bra kontakt med dem, även hitta på roliga saker. Och sist men inte minst att skaffa min drömbil, då kommer jag bli riktigt lycklig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neaj aldrig bara unive