Nekad Maximilian andersson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepsimannenxD

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk

Vad heter du på discord? Pepsimannen#7800

Ange ditt födelsedatum 25 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tyckte det lät kul att få pröva något nytt och hörde att ni sökte nya så lets give it a try lixom

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv jag skulle säga 24/7 så tycker det är bra om ni väljer mig efter som jag är så aktiv och är väldigt trevlig och säger vad jag tycker osv

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och ärlig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill vara säker på att alla jag accepterar har förstått reglerna. Och att man är seriös i sitt rollspel

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna (grund).
Dc reglerna och så kommer jag säga lite regler som jag vet vissa gör som man inte får göra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ge medlemm till personer som kan reglerna så dom inte bara går in och förstör det första dom gör lixom jag har ju lixom ansvar över alla medlemmar för att dom inte ska göra fel osv och att göra så folk inte gör fel då jag har ett ansvar över medlemmar vilket är ett stort ansvar så aa svaret på frågan så dom kan reglerna och inte gör fel

Hur ser din aktivitetet ut? Vecko dagar är la typ hela dagen sen om jag blir uppe sent som typ varje dag så ksk jag kollar medlemskaps ansökningar lite då och då 2 på natten 12 på natten osv

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Kör bara univeeeee

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som sagt är väldigt aktiv och väldigt snäll :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka