Nekad Maximi87 | Beslut Överklagan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
3
Ditt discord namn: @Maximi87.

Ditt Hex-ID: steam:1100001186c8d75

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen test medlem

Vem/vilka tog beslutet? zevendot3

Varför tror du själv att beslutet togs? Tyvärr staff diss

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt. Det som hände var att jag skrev snabbt och råkade skriva "zevendoggg" istället för "zevendot". Jag märkte inte att det blev fel och tänkte inte på det eftersom jag skrev snabbt eftersom jag blev arg för ni anklagade mig för ai. Jag har även sett liknande namn tidigare och har en vän med ett liknande namn, så jag brukar hålla på med vännen och skriva så och det blev då autokorrect! Jag hade ingen avsikt att vara respektlös eller skriva fel namn med flit. När jag såg detta fel försökte jag förklara situationen på ett lugnt och trevligt sätt, men blev istället blockerad innan jag fick chansen att förklara klart. Därför tycker jag att beslutet känns orättvist eftersom det handlade om ett enkelt misstag och inte något medvetet regelbrott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: vill säga också att jag ber om ursäkt om du tror detta var något riktad mot dig men vill stanna kvar på unive och det vill jag mena med att jag inte vill säga detta och menade inte det så förlåt för felet.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka