Nekad Maxim | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxim

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
6
Användarnamn: Maxim

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MaxiSwedenBoi

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? maxxi#1111

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2004

Berätta om din karaktär. Alex Garcia, Kille, 27år. Han är väldigt öppen och uppskattar äventyr fantasi och konst. Han är även öppen för känslor och nyfikenhet. Men han är också väldigt samvetsgrannhet. Att han t.ex hellre planerar saker än att göra något spontant. Han har adhd så han blir arg väldigt lätt.Jag kommer ursprungligen från kuwait där jag bodde med min farsa och mina 3 bröder. Min morsa flyttade till syrien när jag var 4 för att gå med i al qaida. Det var en jobbig tid för min farsa vilket resulterade i att han tog ut sin aggression på mig och mina bröder. Men eftersom jag var den äldsta så fick jag majoriteten av slagen. När jag fyllde 18 så flydde jag från min far och mitt liv i kuwait för att starta ett nytt liv i sverige. Jag hade endast 3000 kuwaitiska dinar som jag snott från min far. I sverige så hade jag tur och hittade en foster familj som var villiga att ta in mig, en unge på 18 som inte kunde svenska. Det var två män som höll i familjen och de jobbade båda som taxiförare. Så tack vare de så tog jag mig in i det svenska samhället på ett väldigt snabbt och intressant sätt. Jag fick träffa alla möjliga då de tillät mig att följa med i taxin lite då och då. Jag träffade äkta svennar, kriminella, invandrare, rika, fattiga, det vill säga hela spektrumet av den svenska befolkningen. Jag har lärt mig samtala med de flesta av dessa grupper. Just nu jobbar jag som V.D för taxi firman som mina “farsor” ägde. Jag har ett bra antal vänner nu och känner mig som en del av sverige och som en svensk medborgare. Jag har varit gift en gång men tyvärr så vart hon otrogen och som en man som lägger respekt före allt. Just nu letar jag efter ett nytt ställe att flytta till för att komma bort från allt det negativa i mitt liv plus att taxifirman håller på att gå i konkurs. Jag kommer nu till er i förhoppning att jag kan få ta en del av ert samhälle där jag kan bidra till välfärden då jag e redo att börja jobba samt bekanta mig med befolkningen. Min dröm har alltid varit att jobba med bilar eller som en polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en erfaren rpare med över 1000 timmar då jag oftast är aktiv på kvällar osv!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det verkar som en bra server med seriös rp

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur hittade du Multistaden? Fivem server listing

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja förra versionen av servern där mina timmar kommer ifrån

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Asså jättebra på karaktären men du MÅSTE utveckla Varförfrågorna! NEKAD!
låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka