Nekad Maxim | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxim

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
6
Användarnamn: Maxim

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi chef

Vad heter du IRL? Maximus

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 235

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har flyttat runt i olika whitelist jobb alltså som anställd men har inte hittat något som passar mig tror jag skulle passa perfekt som chef då jag kan ta emot kritik och få fram något utav det och inte på börja konflikter runt kritik. Hade behandlat mina anställda som om dem också hade varit chefer alltså så ska alla få tycka och tänka om jobbet och sin anställning och kunna förändra! Vill kunna driva in mera pengar till bolaget så man kan höja lönerna för att få nöjda anställda och få en bra arbetsplats med mogna och trevliga människor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Var anställd som taxiförare i ca 2 dagar tills jag fick ett erbjudande på marja-lisas, har även varit taxi chaffuör på olika andra servrar allt från finksa till amerikanska servrar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en trevlig typ som inte är den mest seriösa killen för mestadels och försöker mer vara sig själv, karaktären är 27 år och heter Mattias Beckman. han har ett ursprung från finland då man kan få en finlandsvensk dialekt då och då. Han brinner för att jobba hårt men om inte omständigheterna runt jobbet passar honom kommer han försöka ändra på saker så det blir bättre för alla. Älskar att prata med människor och är en allmänt social person. Han älskar motorer då han har jobbat båda på marja lisas och autoexperten, inom taxi yrket handlar ju om fordon och social kompitens då han är duktig på båda.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag ca 8+ timmar oftast på kvällarna börjar runt 5-6 tiden sen lägger jag mig runt 5 på morgonen :/

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut är nu anställd på autoexperten så hade fortsatt att jobba där isf och försöka bidra till en bra rp och har WL på servern så hade nog ändå fortsätt spelat om jag inte fick jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vet du vad taxin har i löner ?
Faktist inte har hört att det är dåligt betalt vill ha aktiva chaffuörer så det drivs in pengar till kassan sedan kunna dela ut det rättvist, Mycket jobb kommer isf resultera i bättre och högre bonusar! :)

Det finns redan en ny taxichef! Tack för ditt intresse för att ta över Taxin!

Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka