Maxim | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxim

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
6
Användarnamn: Maxim

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad heter du på discord? vittu#1337

Ange ditt födelsedatum 22 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu i slutet på sommarlovet kommer jag vara som aktivast mellan 14.00-18.00 sen kommer jag typ in 19.00-03.00, Sen efter sommar lovet ska jag försöka vara så aktiv som möjligt kanske 17.00-00.00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle gå på så mycket reports som jag kan allt från små till stora scenarion, Skulle vara opartisk i alla ärenden oavsätt om jag känner personen i fråga som har ett ärende. Jag hade speccat folk när det inte kommer in reports och bara försöka förbättra folks rp allmänt genom att vara specca platser som folk oftast är på och om dem inte sköter sig kicka dem som en varning om det inte finns en SV eller liknande där. Jag hade varit aktiv på forum discord och fivem servern så mycket som möjligt.

Ett exempel på scenario: Vi säger att nån har skrivit en report på att nån har fear rpat och då hade jag försökt få in den personen in i discord sedan bett om att se klipp sedan från det hade jag bedömt situationen och se om det var fearrp eller ej, hade även fått in personen som blir anklagad och se på hans synvinkel av scenariot och därifrån hade jag ge ut en ban eller om det var lugnt och inget speciellt hade hänt hade jag lämnat det som det var och dem hade fortsatt sitt scenario.

Hade även kunnat ge upp min rp om jag blir staff för känner att jag inte har något att göra just nu då jag känner mig berädd att ta nästa steg och försöka gå med i staff teamet.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är SV just nu och försöker göra mitt SV jobb så gott som möjligt och inte kicka för många då jag oftast ger ut muntliga varningar så kan det hända att jag kickar några men annars Nej.

Vad kan du om skripts? Kan typ inget om skripts hade det behövs så är jag berädd för att lära mig om det!

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att jag kan se att ibland blir det så att alla staffs inte är tillgängliga på servern då blir det oftast obesvarade report inne på servern och jag vill hjälpa till med att vara där och kunna ta reports och liknande staff arbete, Jag har tröttnat lite på att folk inte kan betee sig och jag vill kunna vara där och göra en så bra rp för alla på servern. Tycker även att det ser roligt ut att vara staff då man kan få hjälpa till på servern och jag hade mer än gärna hjälp till med att få en av de bästa roleplayen i sverige på servern. Jag vill helt enkelt bli staff för att försöka hjälpa servern tillsammans med de andra staffsen och få en så bra rp som möjligt och göra så att alla kan följa reglerna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på multistaden. :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka