Accepterad Maxiiss.. | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxiiss..

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198279685815/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maxiiss#6969

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. Det här min historia. Min uppväxt var bra, Jag hade en medelklassfamilj som var ganska rik. När jag var liten så vart jag lite mobbad i skolan. Tills jag började i gymnasiet då så fick jag bra vänner med en liknande uppväxt så vi klickade direkt. När jag fyllde 18 så gick jag ut gymnasiet och hade inget jobb. så en av mina gymnasiet vänner sa att han hade ett jobb åt mig. Det var ett jobb på mekonomen. Det jobbet passade perfekt eftersom jag har alltid velat hjälpa folk och bryr mig mer om andra än mig själv. Lite snabb info om mig. Jag heter Rickard svensson och är uppväxt i stockholm och är 22 år alltså 99:a och är en omtänksam person som vill allas bästa. Men detta kan även vara en nackdel på grund av att jag kan lätt bli kidnappad eftersom jag litar på alla som säger nånting.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli Whitelistad eftersom att jag kan bidra med mogen och bra socialt rollspel. Sedan kan jag även bidra med en aktiv och seriös spelare. Även om jag inte har så mycket timmar så har jag erfarenheter och en personlig mognad. Jag vet att jag kan bidra med roliga scenarion och en otrolig glädje spridare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Whitelistad för att kunna vara en del av erat otroligt sköna Community och för att min karaktär ska kunna bygga på sin karaktär och bli mekaniker eller något liknande så som bil försäljare då jag är ortligt intresserad av bilar. Jag vill också få fördelarna man får är man är Whitelistad så som jobb och att kunna prata i discorden. Jag vill även bli Whitelistad för att kunna utveckla mitt rollspel och avancera istället för att bara traggla det olagliga skiten för att tjäna pengar. Sedan att få roliga scenarion som jag alldrig kommer glömma som är skit kul.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna Rpa socialt och försöka hitta ett stabilt jobb, Eftersom jag är intresserad av bilar och motorer kanske blir mekonom. Mitt mål är att kunna bidra med en stor och lönsam socialrp, det är också en fördel med att ha WL eftersom det bevisar bara hur seriös av spelar jag är. och att få skit roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få roliga scenarion och lära känna folk och växa mig upp i rollspelandet på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka