Accepterad Maxiiss | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxiiss

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum 11 April 2006

Vad heter du på discord? Maxiiss#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30 till 23:00
Tisdag 14:45 till 23:00
Onsdag 14:40 till 23:00
Torsdag 16:00 till 23:00
Fredag 14:15 till 03:00
Lördag 09:00 till 03:00
söndag 09:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan Februari 2020 (Multistaden) har 900+ timmar och nästan alla är från Muli / Unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer jobb mycket med att göra så att personer följer reglerna, göra så att det blir enklare för personer högre upp "som staffs" och sen har man ju sätt sig så mycket lalla som man tycker att staffesen inte ser eller inte gör något av det och då kan det blir bättre på servern för andra och sig själv. Så att man inte får den upplevelsen igen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Under min tid på Unive har jag upptäckt flertal buggar. Detta kan vara att man som passagerar i någons fordon flyger ut och dör pga t.ex. dsync. I dessa fall skulle det underlätta om man då kunde använda sig utav /revive då man dött av en bugg vilket inte skulle hända irl. Ifall jag vore servervakt skulle det som jag tidigare nämnt förbättra min upplevelse på servern genom att jag kan göra snabba åtgärder åt buggar genom att t.ex. dva en bil eller använda mig av /revive. Jag har även goda kunskaper som servervakt då jag tidigare varit det. Under denna tid skötte jag mig bra och använde mina kommands på rätt sätt. Jag kunde banna flera som gjorde failrp då jag var mycket i tjänst. Nu kan jag knappt vara i tjänst då jag bara lägger massa tid på de som ej rpar. Servern är även extremt stor och många nya kommer in som k läganske aldrig rpat innan. Då vill jag kunna finnas där och hjälpa dem. Vill även kunna förhindra de nya som kommer in som enbart är ute för att förstöra. Ifall jag då kan få bort de som enbart är ute för att förstöra som har extremt låg rp nivå, kommer den allmänna rp nivån höjas samtidigt som staff kan lägga fokus på viktigare saker. Hjälper även nya i discorden eller folk som har frågor ingame. Gäller det en fråga ooc tar jag det dock självklart i ooc chatten. Därför tror jag att det skulle passa mig bra då jag är hjälpsam.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För att jag är en väldigt aktiv spelare som ser mkt små fel som inte riktigt förtjänar en ban men kanske ska ha en kick och då vill jag kunna kicka istället för att dom ska få en ban för en kick kan hjälpa till att höja rpn väldigt mycket då det inser att de gjorde fel och vill inte få ban så då kommer dom inte göra om det. För jag ser mycket folk som inte kan bete sig tex fear rp men även rdm osv. Jag vill även bli servervakt för att det skulle underlätta för andra då jag är vaken ganska tidigt och är aktiv på morgonen. Jag åker väldigt mycket runt och tittar på servern och ser då massa bilar som bara står men även folk som vdm,rdm slås i greenzone då de tror att ingen admin eller liknande ser. Så jag skulle kicka folk som håller på med detta och inte kan bete sig helt enkelt men jag skulle även ta bort bilar som bara står där. Jag är också opartisk och tar ingens parti. Jag känner att jag skulle kunna ta ansvaret. Jag är även mogen och har mycket erfarenhet av rp sedan innan och kan alla regler. Jag har även klipp på det jag gör ifall jag sparkar någon och de undrar varför jag gjorde. Men det skulle även vara väldigt kul att få kunna bidra till bättre rp och hjälpa till

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på grund av att jag vill kunna bidra mer till community och kunna hjälpa och underlätta för andra admins och liknande. Då det förmodligen har viktigare saker att göra en att tex åka runt och ta bort bilar då det skulle bli väldigt stressigt för de. Jag är bra på att ta beslut och vet vad som är rätt och fel i sammanhang. Jag vill även bli servervakt då jag har börjat spela på servern väldigt mycket det senaste och tar det på mycket allvar. Jag känner att jag kan få upp servern på mycket högre rp nivå då man får bort dessa personer som inte kan göra bra scenarion, vdm/rdm osv och se till att servern hålls på en bra rp nivå. Jag är även trevlig och tycker det är roligt att hjälpa folk. För att folk som gör små fel som inte ska ha ban kan jag kicka han/hon istället för då kommer hon inte att göra om det då de inte vill få ban då de inser vad dom gjorde fel. Ser även många bilar t.ex. vid garagen som är ivägen så kan jag dva iväg dom

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på uinive för både support stafft och för anndra på unive´s commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet! jag ser på vissa som kommer in och är nya och inte läst reglerna och kommer och lallar/powergamar och det är inte också så jag vill att det ska följas och inte att det händer jag ser at suppor´sen har mycket jobb/arbete att göra så jag skulle vilja hjälpa dom lite med att bli servervakt tror det hade varigt bra både för dom mig och anndra i servern det ska inte vara så att det kommer in lallare och dom kommer undan dom har inget på servern och göra tycker jag! och jag vill se till att alla regler följs och kunna ta besluten/åthjärderna för att dom ska kunna fatta sitt egna fel i allt och det komemr ju folk som stremsnipar mig när jag streamar och det vill jag värkligen sätta stopp för! det ska absolut inte vara så att dom ska behöva komma och stremsnipa jag ska ju kunna strema utan att det kommer folk och streamsnipar mig! det är typ därför jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på uinive för både support stafft och för anndra på unive´s commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja det har jag /kick id /svban id /dv /revive id

Är du whitelistad på serven? Yes sir, sedan länge!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 1 gång har jag för mig och det var första dagen jag spelade på Unive och det var halv-ooc ingame. Allt var ett missförstånd mellan spelare och staff så jag kunde göra en banöverklagan, problemet var att jag fick godkänd men jag vart aldrig unbannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och det har jag inga tankar på heller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka