Accepterad Maxiiimuze | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxiiimuze

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maximuuze#0842

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Max men mitt in game namn är Theodore Ibrahim och är 20 år gammal. Theodore har haft en stökig uppväxt då hans föräldrar splittrades när han va ung på grund av massa bråk. Han kommer från en liten stad nära Västerås som han har bott i nästan hela sitt liv. Han fick alla sina vänner därifrån. Theodore är arbetslös och spenderar sina veckor med att söka jobb, hitta sina mål, prata med en arbetscoach och att utvecklas. När han inte gör detta umgås han med sina vänner och försöker att hälsa på sin familj så ofta tillfälle ges. Theodore är med andra ord i en period av livet då mycket känns tungt. Han håller gott mod och är hoppfull. Theodore vet att det kommer att gå bra för han. Theodore älskar också att producera musik, han kan sitta nätter och bara göra musik för sig själv eller med kompisar. En av hans största drömmar är att kunna sälja sin musik för pengar. Theodores intressen är också inom bilar. Han gillar väldigt mycket att racea samt att drifta. Han har gillat bilar sedan han var väldigt ung. Det var även hans pappa som lärde han allt inom bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I början så kommer jag söka massa jobb till exempel, sjukvård och räddningstjänsten. Senare så kommer jag spendera så mycket pengar jag kan på bilar, kläder och vänner. Kommer också bidra med att försöka vara så aktiv jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att försöka komma med så bra o långdragna scenarion o försöka hjälpa anda på traven ifall folk behöver hjälp med sitt RPande så finns ja alltid till hjälp. Jag kan bidra med och jobba, hjälpa människor och ha riktigt kul. Och jag skulle kunna jobba som vad som helst för jag ska göra staden till en tryggare och roligare stad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på youtube och har också hört jätte mycket bra om er från mina kompisar. Anmäl

Vidare till den muntliga intervjun, du har enbart 48h på dig att ta den. Önskar dig stort lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & skickar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka