- Meddelanden
- 143
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir
Vad heter du på discord? Maxii_145#6353
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag 15:15 till 20:30
Onsdag 14:35 till 20:30
Torsdag 14:35 till 20:30
Fredag 14:35 till 01:00
Lördag 10:00 till 01:00
Söndag 10:00 till 20:30 På alla lov kan jag spela varje dag förutom om jag ska iväg.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem innan på unive och spelat. så ungefär 2 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/738459907807903888/1053653009629974618/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staff teamet genom att banna/kicka lallare och lära dem reglerna så att staffsen inte behöver göra allt småjobb som jag kallar det. En servervakts jobb är inte att konstant försöka hitta folk som gör regelbrott. En servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. Är det till exempel en bil som står mitt i vägen behöver man inte skriva en report utan man kan dva den. Sedan så kan man också kicka folk som inte sköter sig i marja lisas, piren och torget osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. och jag kommer göra allt i min väg för att ta försöka få det bra i unive med rpn. och att hjälpa till med alla som lallar och gör dåliga saker/ folk som inte kan bete sig och då kan jag bidra med att kicka dom och skriva i sv chat och ta det vidare med en support om det var en ban. Jag kommer att bidra med svbans/kicks vid regelbrott. Jag kommer att dva trasiga/övergivna bilar på t.ex motorvägen. Jag kommer att göra mitt bästa för att staff teamet ska kunna fokusera på de mer seriösa sakerna/scenarion. Jag kommer att använda mig utav /revive (id) om någon ligger död i spawn, eller om någon råkar missclicka under ett scenario. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra min omgivning till en bättre plats. Ser jag någon göra fel så kommer jag att varna dem i OOC chatten först, sen kommer jag att kicka dem och om det är grovt kommer jag att i sista utväg svbanna dem. Om det är riktigt grovt kommer jag att svbanna dem, ta klipp och efter det prata med en högre uppsatt (trainee/staff) så att personen kan få en längre ban.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är kortfattat när en servervakt använder sina perms på fel sett som tex Bannar folk utan anledning eller bannar folk mitt under senario eller liknande. koruption är typ samma sak som abuse. korruption är att du bär din servervakt roll på fel sätt och inte använder den som man ska.
Vad heter du på discord? Maxii_145#6353
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag 15:15 till 20:30
Onsdag 14:35 till 20:30
Torsdag 14:35 till 20:30
Fredag 14:35 till 01:00
Lördag 10:00 till 01:00
Söndag 10:00 till 20:30 På alla lov kan jag spela varje dag förutom om jag ska iväg.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem innan på unive och spelat. så ungefär 2 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/738459907807903888/1053653009629974618/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staff teamet genom att banna/kicka lallare och lära dem reglerna så att staffsen inte behöver göra allt småjobb som jag kallar det. En servervakts jobb är inte att konstant försöka hitta folk som gör regelbrott. En servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. Är det till exempel en bil som står mitt i vägen behöver man inte skriva en report utan man kan dva den. Sedan så kan man också kicka folk som inte sköter sig i marja lisas, piren och torget osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. och jag kommer göra allt i min väg för att ta försöka få det bra i unive med rpn. och att hjälpa till med alla som lallar och gör dåliga saker/ folk som inte kan bete sig och då kan jag bidra med att kicka dom och skriva i sv chat och ta det vidare med en support om det var en ban. Jag kommer att bidra med svbans/kicks vid regelbrott. Jag kommer att dva trasiga/övergivna bilar på t.ex motorvägen. Jag kommer att göra mitt bästa för att staff teamet ska kunna fokusera på de mer seriösa sakerna/scenarion. Jag kommer att använda mig utav /revive (id) om någon ligger död i spawn, eller om någon råkar missclicka under ett scenario. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra min omgivning till en bättre plats. Ser jag någon göra fel så kommer jag att varna dem i OOC chatten först, sen kommer jag att kicka dem och om det är grovt kommer jag att i sista utväg svbanna dem. Om det är riktigt grovt kommer jag att svbanna dem, ta klipp och efter det prata med en högre uppsatt (trainee/staff) så att personen kan få en längre ban.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är kortfattat när en servervakt använder sina perms på fel sett som tex Bannar folk utan anledning eller bannar folk mitt under senario eller liknande. koruption är typ samma sak som abuse. korruption är att du bär din servervakt roll på fel sätt och inte använder den som man ska.