- Meddelanden
- 143
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir
Vad heter du på discord? Maxii_145#6353
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag vaknar upp och gör mig redo (Borstar tänderna, äter frukost) Sedan spelar jag lite och där efter dag en paus villar lite ibland kan jag gå ut och ta en promenad sedan spelar jag och därefter äter jag lunch villar lite efter det och sen spelar tills middag därefter går jag ut med hunden och efter det spelar jag och sen sover jag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem innan på unive och spelat. så ungefär 2 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig varit bannad från unive
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staff teamet genom att banna/kicka lallare och lära dem reglerna så att staffsen inte behöver göra allt småjobb som jag kallar det. En servervakts jobb är inte att konstant försöka hitta folk som gör regelbrott. En servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. Är det till exempel en bil som står mitt i vägen behöver man inte skriva en report utan man kan dva den. Sedan så kan man också kicka folk som inte sköter sig i marja lisas, piren och torget osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig som servervakt för att jag har bra koll på reglerna och vet även när man ska banna eller kicka eller skriva en /m till personen och berätta vad den gjort för fel eller vad den ska tänka på. Jag har varit servervakt innan och kunnat hantera det bra, jag har även spelat på unive länge och är en aktiv spelare på servern vilket kommer leda till att jag kommer hjälpa folk att få bättre koll på reglerna så att det slipper bli bannade. Jag har spelat på servern under en lång tid så jag vet att jag kan stöta på lallare och folk som inte vill sköta sig på servern då vill jag kunna banna personen som gör fel snabbt utan att behöva kontakta staffs så att man så fort som möjligt blir av med personen. Jag tycker även om att hjälpa folk och hjälpa Unive så att så många som möjligt hittar hit och då är det inte kul om det är folk som håller på att lalla och då skulle jag passa perfekt för att jag ofta är på t.ex piren där det ibland kan ske regelbrott. Då skulle jag kunnat bannat det personer som gör bannbara regelbrott brevid mig så att det minskar jobbet för staffsen så att jag sedan kan skicka ut i förlängning-banns så att det sedan kan förlänga det om det passar. För att sammanfatta jag vill bli det för att bidra till Unives bästa och vara en förebild för det bästa på Unive!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse e t.e.x när man använder sina perms för att få en bättre chans att vinna i ett scenarios eller använda toggle id revive under scenarios eller utanför scenarios de enda gång du kan använd revive e när du dör av bug eller nån vdm eller rdmar dig och bannar it vänner eller folk du gillat för att du vill inte man ska banna alla som gör fel i servern det finns också många som ta schans på att använda saker som en sv kan använda i scenarios för att vinna scenarios eller andra saker som att kicka folk som e fören dig i ett led i vinaor eller andra ställen man ska alldrig kick eller bana nån för att man vill va förre i ett led eller vinna i ett scenario
Vad heter du på discord? Maxii_145#6353
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag vaknar upp och gör mig redo (Borstar tänderna, äter frukost) Sedan spelar jag lite och där efter dag en paus villar lite ibland kan jag gå ut och ta en promenad sedan spelar jag och därefter äter jag lunch villar lite efter det och sen spelar tills middag därefter går jag ut med hunden och efter det spelar jag och sen sover jag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem innan på unive och spelat. så ungefär 2 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig varit bannad från unive
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staff teamet genom att banna/kicka lallare och lära dem reglerna så att staffsen inte behöver göra allt småjobb som jag kallar det. En servervakts jobb är inte att konstant försöka hitta folk som gör regelbrott. En servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. Är det till exempel en bil som står mitt i vägen behöver man inte skriva en report utan man kan dva den. Sedan så kan man också kicka folk som inte sköter sig i marja lisas, piren och torget osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig som servervakt för att jag har bra koll på reglerna och vet även när man ska banna eller kicka eller skriva en /m till personen och berätta vad den gjort för fel eller vad den ska tänka på. Jag har varit servervakt innan och kunnat hantera det bra, jag har även spelat på unive länge och är en aktiv spelare på servern vilket kommer leda till att jag kommer hjälpa folk att få bättre koll på reglerna så att det slipper bli bannade. Jag har spelat på servern under en lång tid så jag vet att jag kan stöta på lallare och folk som inte vill sköta sig på servern då vill jag kunna banna personen som gör fel snabbt utan att behöva kontakta staffs så att man så fort som möjligt blir av med personen. Jag tycker även om att hjälpa folk och hjälpa Unive så att så många som möjligt hittar hit och då är det inte kul om det är folk som håller på att lalla och då skulle jag passa perfekt för att jag ofta är på t.ex piren där det ibland kan ske regelbrott. Då skulle jag kunnat bannat det personer som gör bannbara regelbrott brevid mig så att det minskar jobbet för staffsen så att jag sedan kan skicka ut i förlängning-banns så att det sedan kan förlänga det om det passar. För att sammanfatta jag vill bli det för att bidra till Unives bästa och vara en förebild för det bästa på Unive!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse e t.e.x när man använder sina perms för att få en bättre chans att vinna i ett scenarios eller använda toggle id revive under scenarios eller utanför scenarios de enda gång du kan använd revive e när du dör av bug eller nån vdm eller rdmar dig och bannar it vänner eller folk du gillat för att du vill inte man ska banna alla som gör fel i servern det finns också många som ta schans på att använda saker som en sv kan använda i scenarios för att vinna scenarios eller andra saker som att kicka folk som e fören dig i ett led i vinaor eller andra ställen man ska alldrig kick eller bana nån för att man vill va förre i ett led eller vinna i ett scenario