Nekad maxiboy | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxiboy

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/unive123321/ tror det är den

Ditt Hex-ID: 76561199763984952

Vad är din discord tagg? maxiboyihoy123321

Vem var det som bannade dig? V8an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-27 214006.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att staff valde att banna mig eftersom jag utryckte mig respektlöst och kallade dem tappade Det var ett tydligt regelbrott och helt oacceptabelt. Jag såg redan sekunderna efter att jag gått över en gräns som aldrig borde passerats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan bannen var jag frustrerad över en situation i spelet och lät irritationen styra mina ord. istället för att lugna ner mig och försöka förstå vad som hände, valde jag den sämsta möjligheten och sa kränkande sakker till staff. Det var inget genomtänkt, bara en dum impuls som jag ångrar djupt. Några sekunder blir jag bannad och det var helt förståeligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban. Jag var den som gjorde fel, och staff agerade precis enligt reglerna. När man uttrycker sig så som jag gjorde finns de inga ursäkter. Jag tar fullt ansvar för mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare och de skäms jag okcså över. Jag har försökt lära mig av de misstagen, men den här gången förstår jag mer tydligt hur viktigt det är att aldrig reagera i affekt. Jag vill verkligen bruta de mönstret och visa att jag kan bete mig respektfullt och moget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade lätt kunnat undvika allt detta genom att ta en paus när jag kände att jag var påväg att gå över gränsen. Jag hade också kunnat fråga staff på ett lungt sätt om jag tyckte något var oklart eller orättvist. Det fanns många bättre alternativ än att säga förolämpliga saker, och det är mitt ansvar att välja dem framöver

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket. Det viktigaste är att staff faktiskt gör sitt jobb och dem förtjänar respekt, även när man själv inte håller med i stunden. Jag har också förstått hur snabbt man kan försötra sin egen upplevelse med bara några få ord. Jag vill komma tillbaka som en spelare som bidrar till en positiv miljö, inte en som förstör den. Jag kommer vara mycket mer medveten om hur jag utrycker mig från och med nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka