Accepterad Maxi_ggs | Medlem ansökning [Badil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxi_ggs

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? aviation_guy

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mihajlo Zivkovic. Han kommer från ett land i balkan som heter Serbien. Han är väldigt trevlig och snäll och skulle aldrig hitta på skit. Han är en väldigt öppen människa och kan umgås med de flesta. Han är född 2000-07-14 och flyttade till Sverige när han var 19 år gammal. Anledning till flytten var för att yugoslavien kriget startade så han var tvungen att lämna sin familj. Mihajlo hade en jätte bra reation med sin pappa och storebror Stefan men sämre med sin mamma. Tyvärr så dog Stefan i kriget eftersom att han blev skjuten i militären under ett updrag. Han har gått på en skola i Stockholm och där blivit välutbildad bilmekaniker. Nu har han flyttat till Unive Staden för att bli mekaniker. Han valde att flytta just hit för att en nära kompis till honom bor här. Han blev mekanikerintresserad eftersom att hans bror, Stefan jobbade med bilar tillsammans med hans pappa. Så han spenderade mycket av sin barndom i garaget för att lära sig. Mihajlos drömjobb är att öppna ett bilservice företag i Unive där han kan dela med sig av sin talang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till bra RP runt mig och ifall det inte blir bra RP eller att någon FRP:ar så kommer jag att ta det vidare med staff såklart. Jag vill även hjälpa servern med att alla ska ha en bra fungerande bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska vinna alla scenarion som du RP:ar. Detta för att alla ska spela och ha kul och för att det ska bli realistisk och bra RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Random deathmach. Du ska inte ta skada eller döda personer utan anledning. Sunt förnuft: Du måste tänka realistiskt och ha ett sunt förnuft. Exempel kan vara att du inte skjuter en polis för att polisen har stannat dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har RP:at länge. Jag har RPat på olika RP spel och har börjat med fivem där man såklart hittar bästa RPn.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer att Rpa så bra jag kan. Mihajlo kommer att sattsa för chef hos en mekanikerfirma och skapa den bästa mekanikerfirman i stan.!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka