Accepterad maxi45 | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad är ditt discord namn? 1max/Maxi.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adde nilsson han är föd 2000, adde var vädligt fotbolls intresserad när han var liten han började först i en mindre klubb där han senare jobbade sig t högre nivåer. Men en dag skadade adde sig grovt och kunde inte fortsätta med fotbollen det var då han började gilla bilar adde höll mycket på med hans pappas bilar han startade senare sin egna mekaniker firma där han trimmade bilar osv han tjänade mycket på det osv, Men en dag när hans pappa dog så tappade adde hoppet han blev ledsen å valde att stänga ner mekaniker firma han började tappa pengar och det var då han började sitt kriminalla liv han tjänade mycke och skaffade också mycket kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med t serverns rp är en bra och social rp där jag inte bara spelar för att vinna utan så alla får ha de roligt på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara ska spela för att vinna utan också kunna göra det roligt för motparten

Hur hittade du Unive? vänner å har spelat här tidigare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka