Nekad maxi45 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad är ditt discord namn? Fadedmohammed47

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adde Nilson han är född i Sverige hans pappa dog när Adde var 13. där efter hittar Adde senare fotbollen Adde börjar satsa hårt efter 7 år av kämpande ger han upp Adde letar senare nytt hus han hittar då ett i Unive han bokar då en rund tur på huset han gillar det han lägger ett bud och får senare reda på att han vunnit det han åker och skriver på pappret där efter hittar han ett jobb på en pizzeria. efter att han jobbat i 2 veckor börjar han lära känna fler och fler människor men speciellt en han verkligen gillar han heter Adrian fors dem gör allt tillsammans där efter säger Adde upp sig på sitt jobb för att jobba på sig själv. Adde träffar sedan en kille som heter Lucas, Adde hänger med Lucas nästan hela tiden och dem gör dåliga grejer Adde introduceras sedan till Kriminaliteten där som Adde inte kan ta sig ur han åker fast fler tal gånger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp som är väldigt social där jag spelar för att alla ska ha det roligt och inte bara för att vinna. Jag kommer vara väldigt aktiv och bidra med mycket scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att tex ifall man är polis och man är i en polisjakt ska man inte bara pitta för att vinna scenariot utan kunna låta dem komma undan tex för att dem också ska tycka det är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes VDM du använder ditt fordon som ett vapen RDM du dödar någon utan anledning Meta gaming du tar information från tex discord och använder det ig, Copbait är när du försöker få polisens uppmärksamhet genom att tex slira utanför polis stationen eller kör mot rött framför dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat här innan i flera månader har erfarenheter både som polis och kriminell på denna server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag spelat här innan i flera månader samt jag har varit staff

Nekad. Endast 1 ansökan på 24 timmar. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka