- Meddelanden
- 345
- Reaction score
- 24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grovestreet pizzeria
Vad heter du IRL? Maxi
Vad heter du på discord? Maxi45#6238
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? sen feb
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla detta job genom att i början kommer jag sattsa på få in en stabil bitr som kan hålla lite mer koll på dem anställda i början. Medans min bitr löser anställningen så tar jag en titt på sammarbeten osv själv skulle jag satsa på att skaffa ett sammarbete med ngn nattklubb så kan vi marknadsföra vårt namn på klubben men också sälja mycket pizza till folk
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare erfarenheter inom detta jobb då jag jobbat där förr och vet hur jobb panelen funkar. jag vet hur man använder ./me på ett bra sätt när man lagar sin pizza jag har väldigt bra koll på fakture systemet
Hur ofta kommer du vara inne? jag e inne minst 3-4 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? yes
Vad heter du IRL? Maxi
Vad heter du på discord? Maxi45#6238
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? sen feb
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla detta job genom att i början kommer jag sattsa på få in en stabil bitr som kan hålla lite mer koll på dem anställda i början. Medans min bitr löser anställningen så tar jag en titt på sammarbeten osv själv skulle jag satsa på att skaffa ett sammarbete med ngn nattklubb så kan vi marknadsföra vårt namn på klubben men också sälja mycket pizza till folk
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare erfarenheter inom detta jobb då jag jobbat där förr och vet hur jobb panelen funkar. jag vet hur man använder ./me på ett bra sätt när man lagar sin pizza jag har väldigt bra koll på fakture systemet
Hur ofta kommer du vara inne? jag e inne minst 3-4 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? yes