Nekad maxi45 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238555607/

Ditt Hex-ID: 11000014c3127d7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Maxi45#0001

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-26 153707.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig då jag begick ett grovt fel vilket jag förstår är fel och ska aldrig hända

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag satt och spelade med 5 kompisar vi hade snackat ett bra tag sen går en av mina vänner in på unive och blir sedan kallad till support det som hände efter det var att mina andra 4 kompisar satt och höll på fram och tillbaka med varandra sen säger dem t mig "Maxi om du skirver t rozii att hen inte kan komma support och att hon ska vara i köket så har du bollar av stål jag tänkte inte efter i stunden och skriver sedan det till henne jag ångrade mig direkt efter och jag skulle aldrig lyssnat på dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var absolut inte en felaktig jag begick ett grovt fel vilket jag förstår inte tolereras på servern å jag ångrar det enormt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans är när jag vart ny t rp å inte kunde dem grundläggande reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är att i första hand innsätt att det var fel folk att snacka och sedan stått upp för att det är fel och aldrig skrivit det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det är klart

jag har lärt mig av mina misstag och de ska ALDRIG hända igen jag förstår själv innerst inne att jag begåt ett jätte stort fel och jag ångrar det verkligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka