Nekad maxi45 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad heter du på discord? Maxi45#6238

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar
14 till 23 (olika varje dag då jag har fotboll)
helger/ lov 14 till 02

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen feb 13 tror jag de är

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ar ej ngn bild men tror de är upp mot 10

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har en del uppgifter:

dem servervakter som finns på servern e där för att underlätta jobbet för er staffs medans ni håller koll på report support osv
dem har till delats perms dem permsen kan dem använda till att kicka/banna men också dva osv.

som sv ska man vara kompetent och jobba för att utveckla server t 100% som sv ska man ej söka problem utan dem kommer till en och när dem väll kommer kickar/svbannar man dem och tar klipp ifall personen eller staffen vill se bevis.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är lämplig för detta område då jag spelar för serverns bästa och vill till 100% hjälpa till att få bort de som gör regelbrott för att alla ska kunna ha så kul som möjligt,Jag själv har varit sv innan och kan dem kommands en sv har och vad dem betyder jag söker ej problem hos spelare utan de kommer och när de väll gör de så tar jag återgärder direkt och klippar.

som sagt så kan jag dem kommands man blir till delade

/dv
/toggleid
/revive
/kick
/svban
/sv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som sv blir man tilldelad perms och om man använder de på fel sätt genom att typ ha toggleid under scenrio för att se var dem andra är / kommer men sen också ifall du tex dör under en skottlosning så revvar du dig själv för att sen kunna rpa vidare och vinna scenariot att abusa e bara pinsamt och man borde bli skickad för de!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka